Sport i regularne ćwiczenia

Człowiek jest jedyną istotą na świecie, która zawsze znajdzie wymówkę, żeby czegoś nie robić. Nie podoba mi się, nie mam na to siły, nie mam na to ochoty, nie nadaję się do tego albo po prostu mi się nie chce – to najczęstsze formy negowania sytuacji, której jesteśmy niechętni. A jednym z tematów, których unikamy najczęściej jest sport i regularne ćwiczenia, które w końcu mają służyć naszemu zdrowiu. Wielu ludzi mówi, że nie może uprawiać sportu, bo jest zbyt otyła, co może doprowadzić do problemów z układem kostnym ich organizmu, jednak nie jest to prawda. Każdy może uprawiać sport, trzeba tylko wiedzieć jaki i chcieć. Najprostszym przykładem sportów dla otyłych jest jazda na rowerze, jest to jeden z najlepszych treningów cardio (spalających tłuszcz) oraz nie nadwerężających kolan, czy ogólnie nóg. Dobrym pomysłem jest pływanie, które pozwoli nam na zaangażowanie w ćwiczeniu wszystkich mięśni oraz co ważniejsze – nadal nie będzie nadwerężać naszych kości, jest to jedno z najlepszych ćwiczeń, jeżeli nie chcemy pływać w tą i z powrotem, możemy zapisać się na zajęcia z aerobiku wodnego, na pewno pomoże nam to schudnąć. Pamiętajmy, żeby wykonywać ćwiczenia takie, które nie będą nadwerężać naszych stawów, w szczególności nóg, wybierajmy więc te ćwiczenia, które najmniej je obciążają, również warto wybierać takie, które są z rodziny ćwiczeń cardio, pozwoli nam na to spalenie tłuszczu oraz poprawę wydolności serca i naszą kondycję.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.